Згідно з чутками, Tesla планує розпочати виробництво літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей у Неваді, використовуючи технології та обладнання китайської компанії CATL.
Нещодавній звіт про постачання карбонату літію підтверджує цю теорію.
LFP батареї, хоча й мають меншу енергоємність порівняно з нікелевими, є дешевшими у виробництві, що робить їх привабливими для масового ринку.
Tesla стала однією з перших західних компаній, що впровадили LFP батареї у свої базові моделі, завдяки їхній нижчій вартості.
В останні роки технології LFP значно покращилися, наближаючись за характеристиками до нікелевих батарей.
Виробництво LFP батарей у США допоможе уникнути геополітичних ризиків, пов’язаних із залежністю від китайських поставок, і скористатися федеральними пільгами згідно з Актом про зниження інфляції.
Недавній звіт з Китаю підтверджує, що Tesla уклала контракт з Yahua Group на постачання карбонату літію з 2025 по 2027 роки.
Це свідчить про те, що виробництво LFP батарей у США може розпочатися вже наступного року, що дозволить Tesla отримати федеральні пільги та підвищити свою конкурентоспроможність на ринку електромобілів.