Які витратні матеріали потрібно міняти регулярно, щоб машина служила вічно

Сучасні автомобілі не служать так довго, як їхні попередники.

Багато в чому це пов’язано навіть не самою якістю машин, яка стала помітно гіршою, а з поведінкою автомобілістів. Останні менш дбайливо ставляться до своїх транспортних засобів, що безумовно впливає на термін їх служби.

Більшість механіків сходиться на думці, що запорукою довговічності будь-якого авто є регулярне обслуговування. Експерти навіть перерахували витратні матеріали, які слід вчасно міняти, щоб машина служила «вічно».

Насамперед варто згадати про такий елемент, як паливний фільтр, про який багато хто забуває. Ерундова річ, але при своєму засміченні може «вбити» двигун і паливну систему. У середньому регламент планової заміни для нього становить 30 000 – 40 000 км.

Також важливо вчасно міняти антифриз і гальмівну рідину, які з часом втрачають свої корисні властивості. Для охолоджувальної рідини періодичність заміни становить раз на два роки або кожні 40 тисяч км. Для гальмівної рідини регламент аналогічний.

Наступною важливою деталлю є салонний фільтр. Багато хто взагалі його ніколи не міняє, хоча робити це слід кожні 20 000 – 30 000 кілометрів. В іншому разі в салоні починає накопичуватися пил, грибок і волога, що шкідливо для здоров’я.

Свічки запалювання змінюються залежно від їхньої якості та різновиду. Деякі іридієві свічки можуть служити по 100 000 кілометрів і більше. Деталі поганої якості можуть не пропрацювати і 20 000 кілометрів. У середньому ж регламент заміни становить 40 000 – 60 000 кілометрів.

У випадку з гальмівними колодками важливим є ступінь їхнього зносу. Товщина елементів не повинна бути менше 3-4 мм. Рекомендується пильно стежити за їхнім станом вже після 50 000 кілометрів.

Новини Рівне