Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них — щодо житлово-комунальних послуг.
Про це йшлося під час брифінгу в РівнеОДА. Спікер — заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.
«По більшості звернень фахівці надали необхідні роз’яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб’єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення — це допоможе ефективно відреагувати на проблему», — сказала Оксана Немкович.
Зазначається, що подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.
- Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91.
- Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича 65а.
- Контактний телефон для звернень: 62-85-72
- Електронна пошта для звернень: [email protected]
- Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua/e-app/