Управління економіки і власності Дубенської міської ради оголошує аукціон на продовження договору оренди будівлі столярного цеху

Управління економіки і власності Дубенської міської ради оголошує аукціон на продовження договору оренди будівлі столярного цеху

Управління економіки і власності Дубенської міської ради оголошує аукціон на продовження договору оренди будівлі столярного цеху, загальною площею 383,5 кв.м, за адресою: Рівненська обл., м. Дубно, вул. Садова, 51-В

Оголошується аукціон на продовження договору оренди будівлі столярного цеху, загальною площею 383,5 кв.м, за адресою: Рівненська обл., м. Дубно, вул. Садова, 51-В.

Інформація про об’єкт оренди:

Орендодавець – Управління економіки і власності Дубенської міської ради;

Балансоутримувач – КП «Дубнорембуд» Дубенської міської ради (Рівненська обл., м. Дубно, вул. Садова, 51а);

Орендар – ФОП Пелих В.М.;

Договір оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Дубно №335/2 – будівлі столярного цеху, загальною площею 383,5 кв.м, за адресою: Рівненська обл., м. Дубно, вул. Садова, 51-В, укладено 08 липня 2021 року, строком на два роки одинадцять місяців, дата закінчення договору – 06 червня 2024 року.

Чинний орендар має переважне право на продовження договору.

Профіль використання – виготовлення та збирання меблів.

Об’єкт оренди:

Одноповерхова цегляна будівля столярного цеху, літ. З-I. а саме: приміщення, позначені в технічному паспорті №1-4, загальною площею 383,5 кв.м, за адресою Рівненська обл., м. Дубно, вул. Садова, 51-В.

Характеристика об’єкта оренди:

Технічний стан об’єкта – одноповерхової цегляної будівлі столярного цеху, загальною площею 383,5 кв.м, незадовільний, приміщення потребує ремонту.

Строк оренди – 5 років.

Проєкт договору оренди – додається.

Стартова орендна плата:

для електронного аукціону – 7150,86 грн;

для аукціону зі зниженням стартової орендної плати – 3575,43 грн;

для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 3575,43 грн.

Дата проведення електронного аукціону – 30.05.2024 року

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні зі зниженням стартової орендної плати встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

Строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 16 години 15 хвилин до 16 години 45 хвилин для проведення електронного аукціону.

Умови, на яких проводиться аукціон:

1) Мінімальний крок підвищення стартової орендної плати під час аукціону: 1%;

2) Гарантійний внесок: 14301,72 грн;

3) Гарантійний внесок для чинного орендаря: 3575,43 грн;

4) Реєстраційний внесок: 710,00 грн;

5) Авансовий платіж – 1 місячна орендна плата, визначена за результатами проведення аукціону;

6) Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 1.

При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища ціна.

Додаткові умови:

Орендар повинен відповідати вимогам статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».

На суму орендної плати, встановленої за результатами аукціону, податок на додану вартість не нараховується.

Переможець електронного аукціону має право на передачу орендованого ним майна в суборенду.

Додаткова інформація:

Перерахування гарантійного та реєстраційного внеску здійснюється на поточний рахунок організатора відкритих торгів (аукціонів), на електронному майданчику якого зареєструвався учасник.

Перелік операторів електронних майданчиків та їх банківські реквізити для перерахування гарантійного та реєстраційного внеску доступні за посиланням:

Реквізити для перерахування операторами електронних майданчиків реєстраційних та гарантійних внесків потенційних орендарів в національній валюті:

Одержувач: Управління економіки і власності Дубенської міської ради

Рахунок UA738201720355569001001029475

(для перерахування реєстраційного внеску)

Рахунок UA738201720355569001001029475

(для перерахування гарантійного внеску)

Банк одержувача: Державна казначейська служба України, м. Київ

МФО 820172 Дубенське УДКСУ

Код згідно з ЄДРПОУ 34134055

Контактні дані орендодавця з питань оренди:

Управління економіки і власності Дубенської міської ради

е-mail: [email protected]

тел. +380 (3656) 3-23-92

Рівненська обл., м. Дубно, вул. Замкова, 4 (каб. 205)

Новини Рівне