У Дубні проведено mini-EdCamp з розвитку позашкільної освіти
27 квітня у місті Дубно відбулася регіональна афілійована (не)конференція mini-EdCamp Dubno "Розвиток позашкільної освіти задля подолання освітніх втрат", яку відвідали понад сотня відповідальних освітян з різних куточків України. Даний захід був організований КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" спільно з управлінням освіти Дубенської міської ради та спрямований на підвищення кваліфікації та професійну орієнтацію педагогів через неформальне спілкування, обмін досвідом та практичними навичками.
Основним місцем та локаціями для проведення дискусій та майстерок стали: Державний історико-культурний заповідник м. Дубна, відпочинкова зона "Острівок", приміщення Будинку дітей та молоді та Комунального закладу "Дубенський центр національно-патріотичного виховання та туризму".
Панельна дискусія, модератором якої був засновник Школи універсального журналіста та всеукраїнського конкурсу "Я — журналіст!", секретар Національної спілки журналістів України, Віталій Голубєв, пройшла динамічно та плідно. Учасниками дискусійної панелі були: Юрій Демедюк, заступник директора з виховної роботи Українського Державного Центру позашкільної освіти; Галина Коломис, начальник відділу моніторингу, сертифікації та контролю управління Державної служби якості освіти; Наталія Савінова, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Птицької гімназії Тараканівсткої сільської ради Рівненської області; Вікторія Дмитрієва, директор Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Дубенської міської ради; Дарія Барило, мама вихованця Центру дитячої та юнацької науково-технічної творчості, ВПО з Харківської області, м. Чугуєв.
Також експерти та спікери заходу поділилися своїми знаннями на різноманітних майстерках:
— «Фелтінг-терапія (валяння з мокрої вовни)», Тетяна ДРАБИЧ;
— «Музичний ритм танцювального руху у гармонійному розвитку особистості», Олена ПЛАХТИНА;
— «Інтуїтивний малюнок сухою пастеллю — ефективний інструмент емоційної підтримки», Людмила ГУМЕНЮК;
— «Глинотерапія як засіб самопізнання та гармонізації емоційного стану», Мирослава ВАСИЛЮК;
— «Трансформаційна гра як сучасна коуч-технологія в особистісному та професійному зростанні», Руслана СОЧИНСЬКА і Світлана АБРАМЯН;
— «М’яка іграшка – ресурс у створенні емоційно безпечного та підтримуючого середовища», Ірина НОВОСАД;
— «Відновлення внутрішніх ресурсів як важлива складова подолання освітніх втрат», Наталія ПРОКОПЧУК;
«Етно-креатив: збереження традицій та сучасний виток у писанкарстві», Людмила АЛІСЕЙКА;
— «Основи робототехніки на базі LEGO», Андрій ПОВШЕНЮК;
— «Несподівані техніки під час вивчення української мови та літератури: від захоплення до творчого втілення ідей», Людмила ТАБОЛІНА;
— «Орігамі і математика», Тетяна ОВЕРЧУК;
— «Тімбілдінг: ефективне спілкування та співпраця у черлідинговій команді», Оксана МУХА;
— «Мистецтво і геометрія», Василина НАУМУК;
— гра-квест «Стежками Тараса Бульби», Надія САМЧУК;
— тренінг «Лідерська компетентність у професійній діяльності педагога» Юлія НЕЧИТЕЙЛО;
— «Миколаївський розпис — із минулого в майбутнє», Лідія КЛИМЕНКО та Ганна БИРСІ;
— «Профільна позашкільна освіта. Актуальні тренди і тенденції масштабування», Ірина ПЕРВУШЕВСЬКА;
— «Гра-синергія «СвоєРІДна нація», Ірина ЧОРНОБАЙ;
— «Моделювання. Побудова літальних апаратів, важчих за повітря», Володимир ШМИГЕЛЬСЬКИЙ;
— "Китайський живопис У-сін", Святослава БОНДАРЧУК;
— "Гейміфікація як тренд сучасності", Сергій ГАВРИЛЮК;
— "В чому полягає істинна магія STEM?", Ростислав ПЕРЕХОЖУК.
Учасники заходу вкотре переконалися і довели, що система позашкільної освіти виконує вкрай важливі завдання щодо забезпечення потреб дітей до пізнання і творчості; набуття, поглиблення та розширення компетентностей дітей та юнацтва, задоволення та розвиток їхніх інтересів та здібностей у вільний час; формування світогляду та системи ціннісних орієнтацій, національно-патріотичного виховання; виявлення, підтримку та розвиток обдарованих і талановитих дітей; фізичний, емоційний та інтелектуальний розвиток особистості; здійснення профорієнтаційної і професійної консультаційної роботи, провадження допрофесійної підготовки відповідно до здібностей дітей; соціалізацію дітей та юнацтва у вільний час тощо.