Не секрет, що запорука довговічності будь-якого автомобільного двигуна полягає в правильному і регулярному обслуговуванні.
Сюди, серед іншого, входить і періодична заміна моторного масла.
Виробники, як правило, рекомендують міняти лубрикант раз на 10 000 – 15 000 кілометрів, проте досвідчений автомеханік стверджує, що навіть при дотриманні нижнього порога цієї рекомендації водії ризикують угробити силову установку.
Фахівець звернув увагу, що сьогодні автомобілі все більше працюють в умовах підвищених навантажень, простоюючи годинами в пробках, працюючи на холостих обертах.
Багато з машин комплектуються двигунами малого об’єму з наддувом, які схильні в такому режимі до перегріву, що зі свого боку провокує появу нагару на стінках циліндрів і поршнях. У підсумку вироблення масла відбувається набагато швидше, ніж прогнозує виробник.
У зв’язку з цим автомеханік рекомендує водіям орієнтуватися під час заміни мастила і виконання інших регламентних робіт не на пробіг, а на мотогодини. Рахувати їх можна за допомогою спеціального приладу, який є у вільному продажу.
Якщо ж ви все ж вирішили з якоїсь причини спиратися на пробіг автомобіля, то мастило в ньому фахівець рекомендує міняти за підвищеного навантаження не рідше, ніж кожні 7 500 кілометрів.