Популярний блогер і автомеханік Девід Лонг з YouTube-каналу Car Wizard поділився своїми рекомендаціями з автовласниками, які наважаться віддати свою машину на ремонт в автосервіс.
Він звернув увагу на чотири типові для малодосвідчених водіїв фрази, які можуть призвести до підвищення вартості ремонту.
“Полагодьте все, що треба”
Лонг закликав автомобілістів бути обережними під час свого замовлення, оскільки співробітники СТО можуть сприйняти все буквально і потім виставлять вам рахунок на величезну суму. Причому юридично вони матимуть рацію, оскільки ви самі дали їм повний карт-бланш.
“Потрібно полагодити (назва несправності)”
Якщо ви перед відвідуванням СТО вивчили симптоми проблеми, що спіткала ваш автомобіль, в інтернеті, не поспішайте давати вказівки механіку.
Лог рекомендує провести професійну діагностику, а майстру лише сказати, що ви прочитали про поширені причини виникнення проблеми. Неправильна діагностика може призвести до зайвих витрат на ремонт і не вирішити справжню причину проблеми.
“Я хочу, щоб ви зробили цю процедуру ось у такому порядку”
Механіки з багаторічним досвідом, як правило, краще знають, як просто і дешево виконати ту чи іншу процедуру, проте вони не стануть сперечатися з клієнтом, щоб з радістю взяти за зайву роботу додаткову плату.
“Я хочу подивитися на те, як ви робите роботу”
Лонг зазначив, що така фраза свідчить про недовіру до механіка і звернув увагу, що ретельний контроль може дратувати професійного майстра, який через стрес може припуститися помилок там, де у звичайній ситуації їх бути не могло.
Експерт рекомендує звертатися на перевірені СТО з хорошою репутацією. Найкраще робити ремонт або проводити обслуговування у знайомого майстра, який не намагатиметься залізти до вас у кишеню за першої ж нагоди.