Їздить по рейках: у інтернеті показали незвичайний Volkswagen Transporter (ФОТО)

Виготовлено лише 30 дрезин Klv-20 на базі Volkswagen T1 і вони облусговували залізниці у ФРН. Мінівен здатен розігнатися до 70 км/год.

У Німеччині відреставрували дуже незвичний Volkswagen T1 1955 року. Культовий мікроавтобус був перетворений на невелику залізничну дрезину.

Про це пише сайт Autoevolution. Історія Volkswagen T1 бере початок у першій половині 1950-х років.

Залізниця ФРН Deutsche Bundesbahn потребувала нову дрезину для обслуговування колій. Аби зекономити кошти, було вирішено створити її на базі доступного Volkswagen.

Проєкт назвали Klv-20. За основу взяли стандартний 4,1-метровий мінівен Volkswagen Transporter T1.

Він отримав сталеві колісні пари, також встановили потужні фари і висувні підніжки.

У салоні з’явилися три широкі тримісні лави, тобто дрезина могла перевозити до дев’яти осіб.

Цікаво, що Volkswagen T1 зберіг стандартну 1,2-літрову четвірку потужністю 28 к. с. Максимальна швидкість дрезини склала 70 км/год.

Звісно ж, довелося встановити повністю нові органи управління.

Усього виготовили лише 30 Volkswagen T1 Klv-20. Вони експлуатувалися до 1977 року, а після списання більшість із них відправили на утилізацію.

До наших днів збереглися лише кілька дрезин. Конкретно цей Volkswagen Transporter T1 експлуатувався в Баварії.

Після реставрації він зберігається в музеї комерційних Volkswagen у Ганновері, а нещодавно демонструвався на автофестивалі VW Bus Day.

Новини Рівне