Наприкінці 2022 року на автошоу в Лос-Анджелесі компанія Porsche презентувала “позашляховий” варіант легендарного суперкара 911.
Маркетологи з Цуффенхаузена втомилися дивитися, як різні тюнінг-ательє заробляють на славному спортивному минулому Porsche і вирішили підготувати свій варіант автомобіля для бездоріжжя.
Причому щоб підняти ставки тираж Porsche 911 Dakar обмежили 2500 екземплярами, один із яких нещодавно отримав українську “прописку”, повідомляє «Автоцентр».
Модель присвятили знаменитій перемозі першого повнопривідного Porsche 911 у ралі “Париж-Дакар” у 1984 році.
Особливий шарм новинки покликана надати особливе гоночне забарвлення, що пропонується в опційному пакеті Rallye Design Package, навіяному болідом 40-річної давності.
Чим ще унікальний Porsche 911 Dakar? Новинка отримала цілу низку технічних відмінностей від звичайного 911.
По-перше, дорожній просвіт збільшили на 50 мм порівняно зі звичайною версією 911 Carrera.
Крім того, при необхідності електроніка дозволяє додати ще 30 мм кліренсу для кожної осі.
Особлива система підвіски дозволяє варіювати дорожній просвіт залежно від швидкості, причому максимальна відстань між кузовом та дорогою може підтримуватись на швидкості до 170 км/год.
На вищих швидкостях кліренс автоматично зменшується до стандартного положення.
Спеціально для новинки розробили посилені позашляхові шини Pirelli Scorpion All Terrain Plus розмірністю 245/45 ZR 19 спереду і 295/40 ZR 20 – ззаду.
Як опція покупцям пропонуються зимові та літні шини з сімейства Pirelli P Zero.
Під капотом машини розмістили 3-літровий опозитний мотор з двома турбінами, який має у своєму арсеналі 480 “конячок” і 570 Нм моменту, що крутить.
Реалізувати потенціал двигуна допомагає 8-ступенева роботизована КП PDK з двома зчепленнями та система повного приводу з функцією розподілу крутного моменту Porsche Traction Management.
З їх допомогою 911 Dakar розганяється до першої сотні за 3,4 с, а максимальна швидкість обмежена 240 км/год.
Система управління задніми колесами та подушки двигуна новинка успадкувала від версії 911 GT3.
Також до стандартної комплектації входить система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).
Наявність двох нових режимів Rallye Mode та Off-Road Mode дозволяють максимально реалізувати можливості машини у складних дорожніх умовах.
911 Dakar отримав фіксований задній спойлер, а капот із композитного матеріалу зі збільшеними повітрозабірниками запозичили у 911 GT3.
Спереду та ззаду автомобіль забезпечили буксирувальними гаками з кованого алюмінію, розширені чорні арки крил і пороги надають машині позашляхового вигляду, як і елементи з нержавіючої сталі.
На даху можна встановити опційний експедиційний багажник із додатковими світлодіодними ліхтарями.
У салоні новинки встановлені лише два спортивні крісла, а легке скло допомагає додатково знизити вагу машини, яка становить 1605 кг.
Ще однією відмінною особливістю моделі стало оздоблення Race-Tex з декоративним рядком кольору Shade Green.
Вартість ексклюзиву становить не менше 222020 євро з урахуванням податків, а пакет Rallye Design Package коштуватиме ще 26061 євро.
Це єдиний Porsche 911 Dakar в Україні, і він прибув до нас завдяки офіційному імпортеру продукції німецького бренду, компанії Winner Imports Ukraine.