Президент Української асоціації футболу Андрій Шевченко докладно розповів про початок нової співпраці УАФ з всесвітньо відомою фірмою Adidas.
Андрій Шевченко
— Чому ви вирішили змінити технічного партнера?
— Наша мета полягала в тому, щоб залучити авторитетний бренд, який би не лише представляв нашу національну збірну, але й відповідав очікуванням футбольної спільноти України.
Озираючись назад, я згадав наше попереднє партнерство з adidas і вирішив особисто зустрітися з Бйорном Гульденом, генеральним директором компанії, в їхньому головному офісі в Німеччині. Після ретельних обговорень з командою ми дійшли висновку, що adidas є найкращим вибором для нового технічного партнера.
— Як відбувався відбір нового технічного спонсора? Чи розглядали інших кандидатів?
— Відбір нового технічного спонсора був комплексним процесом. Ми обрали adidas, спираючись на їхній досвід у впровадженні інноваційних технологій і використанні якісних матеріалів. До того ж цей бренд має тривалу історію співпраці з провідними світовими командами, до яких знову приєднується національна збірна України.
— На який термін розрахована угода та на яких умовах відбуватиметься співпраця?
— Багаторічне партнерство передбачає екіпірування всіх національних збірних УАФ.
— Чи поширюється це партнерство на юнацькі збірні України? Чи будуть умови однаковими?
— Федерація отримуватиме тренувальну та ігрову форму для всіх своїх команд, включно з чоловічими, жіночими, юнацькими збірними, футзальними командами та командами футболістів з ампутаціями.
— Наскільки доступною буде ця форма для звичайних покупців? У Joma були обмежені партії форми на продаж, що створювало складності для вболівальників. Як із цим працюватиме adidas?
— Фанати зможуть придбати форму у вибраних магазинах adidas і на офіційному сайті компанії.
Ми також плануємо запустити власний інтернет-магазин, який наразі розробляється, щоб фанати могли легко придбати нашу офіційну екіпіровку.
— Adidas виготовляє форму для збірних Італії, Іспанії, Бельгії, Німеччини, Аргентини та багатьох інших. Чим наша форма відрізнятиметься або що матиме спільного з ними?
— Ми прагнули, щоб дизайн нашої форми став символом єдності та сили української футбольної спільноти. Перша форма у партнерстві з adidas натхненна національними кольорами країни.
— Яких спонсорів плануєте залучати або вже залучили після вашого призначення?
— У нас є значний список потенційних партнерів, з якими прагнемо співпрацювати, і ми вже досягли певних успіхів. Одним із нових партнерів стала компанія «АВТ Баварія», яка тепер є офіційним автомобільним партнером УАФ. Також ми продовжуємо успішне довгострокове партнерство із «Львівське».
— Які ключові цілі ви поставили для себе на посаді президента УАФ?
— У січні 2024 року я представив девʼять напрямів програми: прозорість, цифровізація, підготовка кадрів, розвиток збірних, співпраця з клубами, реформа арбітражу, посттравматичне відновлення, ефективний маркетинг і міжнародна співпраця. Кожен із цих напрямів є важливим для зростання нашого футболу.
Ми також зосереджуємося на розвитку дитячого футболу та запуску важливих соціальних проєктів. Планувати під час війни складно, але ми адаптуємося для досягнення цілей.
Микола Маранчак